وبگردی

خودکشی کودکان در بیمارستان‌های کانادا را چگونه توجیه می‌کنید؟ + تصاویر

روز ۱۷ آذر، وزرای خارجه آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا، شیلی، ایسلند، نیوزلند، جمهوری کره و سوئد در بیانیه‌ای مشترک ایران را به نقض حقوق زنان متهم کردند.

در بیانیه‌ مشترک این ۹ کشور که توسط وبسایت رسمی کاخ سفید منتشر شده آمده است: وزرای خارجه کشورهای عضو “شراکت بین‌المللی برای اقدام درخصوص آزار و اذیت جنسیتی آنلاین” توجه به “آنچه” خشونت گسترده علیه زنان و دختران ایرانی در پی مرگ ناگوار مهسا امینی “می‌نامند”، را خواستارند.


بیشتربخوانید


در حالی که در سه ماهه گذشته، سنگین‌ترین کارزار عملیات روانی و تبلیغات چند دهه اخیر علیه یک کشور، علیه ایران در جریان بوده و امپراتوری رسانه‌ای حاکم بر دنیا، هیچ‌گونه خط قرمزی در ایجاد آشوب و جنگ داخلی در کشورمان را، رد نکرده باقی نگذاشته‌اند، بیانیه وزرای این 9 کشور، به طور خاص کانادا، که به نوعی به یکی از قطب‌های ایران‌ستیزی و ایران‌هراسی در جهان تبدیل شده، به نحوی خاص، «وقیحانه» است، چرا که همزمان با این ادعاهای «حقوق بشری» علیه نظامی که در سه ماهه گذشته، رسما و عملا در معرض پروژه‌ی «براندازی» قرار داشته، پرونده‌های سیاه نقض حقوق نوع بشر در این کشورها، در رسانه‌های نسبتا مستقل‌تر همان کشورها در حال گشوده شدن است. فقط به عنوان یک نمونه، به گزارشی که از پی می آید، دقت کنید.

در اکتبر ۲۰۱۸، برخی رسانه‌های انگلیسی‌زبان گزارش دادند که پزشکان «بیمارستان کودکان بیمار تورنتو» “سیاست‌ها و روش‌های خود را برای انجام خودکشی با کمک پزشکی برای کودکان” منتشر کرده‌اند، از جمله سناریوهایی که در آن به والدین تا پس از مرگ کودک گفته نمی‌شود.

بیمارستان کودکان در تورنتو

این مقاله در یک مجله پزشکی معتبر، سه ماه قبل از اینکه شورای آکادمی‌های کانادا در مورد اجماع پزشکی در مورد تمدید اتانازی فراتر از محدوده قانون فعلی به پارلمان گزارش دهد، منتشر شده بود.

به طور خاص، این شورا به دنبال تعمیم این قانون به بیماران زیر ۱۸ سال، بیماران روانپزشکی و بیمارانی بود که گفته اند قبل از ناتوان شدن در اثر آلزایمر یا برخی بیماری های دیگر، خواهان خودکشی کمکی هستند.

طبق این مقاله، اگر بیماران زیر ۱۸ سال بگویند که نمی‌خواهند والدینشان درگیر شوند، پزشکان و پرستاران باید به خواسته‌های بیمار احترام بگذارند. دقت داشته باشید که در ماجرای اتهام «کودک همسری» به کشورمان، کشورهای غربی هر فرد زیر ۱۸ سال را علی الاطلاق، «کودک» فرض می کنند که به زعم آنان نمی توانند صلاح و مصلحت خود را تشخیص دهند، اما برای گرفتن تصمیم «مرگ» خود، صلاحیت دارند! معلوم نیست در حدود ۴ سالی که از انتشار آن گزارش می گذرد، چه اندازه این طرح در بیمارستان‌های کودکان کانادا و کشورهایی مثل انگلستان، به اجرایی شدن نزدیک شده است.

مقاله ای درباره مرگ خودخواسته کودکان

خودکشی تحت نظر پزشک

خودکشی کودکان تحت نظر پزشک بدون اطلاع خانواده!

در صورت تصویب این قانون، یک جنایت آشکار در حق کودکان و خانواده‌های ایشان صورت قانونی به خود می گیرد. جالب‌تر این که، خبر این نوع سیاست‌ها و اقدامات، که در واقع راهگشایی برای «نقض سیستمیک» حقوق انسانی و تسهیل اموری چون استحصال و قاچاق اعضای کودکان معصوم است، هیچ گاه در سرخط خبر رسانه‌های جریان اصلی دنیا قرار نمی گیرد.

کودک سرطانی

همین حالا، در ایالات متحده، که سردمدار این بیانیه ۹ کشور علیه جمهوری اسلامی ایران است، یکی از افتضاحات جنجالی مطرح در سطح افکار عمومی این کشور، فاش شدن سانسور گسترده و خفه کردن هر نوع صدای مخالف و منتقد علیه سیاست‌های کرونایی، در یک توطئه‌ی مشترک میان دولت فدرال و شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات است. طبق گزارش‌های منتشر شده، بخش بزرگی از اطلاعات درباره ماهیت کووید ۱۹، نحوه مدیریت همه‌گیری و عوارض واکسن‌های آزمایشی کووید ۱۹، در این توطئه‌ی مخفی و فراگیر دولتی، سرکوب شده است.

اخیرا(۱۲ دسامبر)، ایلان ماسک، مالک توئیتر، در پاسخ به «اسکات کلی»(از مدعیان فضانوردی در ناسا) که به توئیت ماسک درباره مجازات اعدام برای انتونی فائوچی(مشاور ارشد پزشکی بایدن و همه‌کاره‌ی کارزار مبارزه با کوید۱۹ در دنیا) واکنش تند نشان داد، مطلبی گفت که بسیار قابل تامل است. او نوشت:

“…در مورد فائوچی، او به کنگره دروغ گفت و تحقیقاتی را که باعث مرگ میلیون‌ها نفر شد، تامین مالی کرد.”

ایلان ماسک

حال، این که، کشورهایی که با دروغ‌های «شکلات‌پیچ» و «خوش‌رنگ و لعاب» و توطئه‌های پنهان برای سانسور و پنهان کردن حقیقت، تلفات میلیونی انسانی به بار می آورند، نسبت به «تضییع حقوق زنان» در ایران واکنش نشان می دهند، اوج وقاحت این کشورهاست.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا