وبگردی

روایت دردناک از شهادت ۶ بسیجی توسط اغتشاشگران + فیلم

می توان گفت  اغتشاشات اخیر خشن ترین پروژه ضدانقلاب بشمار می رود. پروژه های پیشین ضدانقلاب با تدبیر ویژه ای همراه بود و حتی در مواردی تلاش می‌شد ماه ها برای اقناع افکار عمومی زمان صرف شود تا مردم را با خود همراه کنند اما در فتنه اخیر ضدانقلاب به یکباره انتحار کرد و از همان ابتدا وارد چرخه خشونت شد.


بیشتربخوانید


چرا ضدانقلاب خشن شد؟

خشونت ضدانقلاب که منجر به شهادت نیروهای حافظ امنیت شد عادی نبود؛ یک نوع خشونت بی حد و حصر بود. این اتفاق یک دلیل مهم داشت و آن تسخیر ذهن بود. ضدانقلاب با عملیات رسانه ای چنین القا کرد که کار جمهوری اسلامی تمام شده است. همین ذهنیت برنده سبب شد ضدانقلاب کف خیابان به این نتیجه برسد که مسیر بی بازگشتی را شروع کرده است و ماهیت واقعی خود را نشان دادند.

این ظلم و جنایت غیر عادی را در پرونده ۶ شهید اغتشاشات ملاحظه کنید:

۱- شهید آرمان علی وردی

شهید آرمان علی وردی طلبه ۲۱ ساله‌ای بود که توسط اغتشاگران به شهادت رسید؛ وی که در حال خروج از منطقه‌ای بود که اغتشاشگران در آن حضور داشتند توسط ۳۰ نفراز آنان تعقیب می‌شود و پس از شکنجه به شهادت می‌رسد؛ نزدیک به ۷۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در به شهادت رساندن وی دخیل بودند.

یکی از قاتلین وی در اعترافاتش گفته بود: «همه دورش جمع شده بودند… یک دست بالا می رفت ( و به او ضربه می زد) …. دَه دست پایین می آمد… »


بیشتربخوانید


چند ثانیه از شکنجه کردن شهید آرمان علی وردی توسط اغتشاشگران ضبط و منتشر شده است:

۲- شهید روح الله عجمیان

شهید عجمیان ۲۶ سال سن داشت وی توسط اغتشاشگرانی که جاده کرج را بسته بودند به شهادت رسید.

کسی که بدن شهید عجمیان را در حالی که لباسی بر تن نداشت، روی زمین می کشید، در دادگاه پس از دیدن تصاویر این اقدامش گفت: « خودمم ناراحت شدم … »

وی ادامه داد: « فردی بلوک بزرگی را روی سینه شهید عجمیان زد پس از آن دیدم دستش بی جان افتاد ….»

فرد دیگری از قاتلین وی اظهار کرد:« عده ای دنبالش افتادند…فردی با شهید درگیر شد و از جلو راهشو بست… یکی زیر پا بهش زد… شهید به زمین خورد… فردی جمعیت را شکافت و با چاقویی که داشت دو ضربه سمت کلیه شهید زد…» 

در فیلمی که از لحظه به شهادت رساندن شهید عجمیان منتشر شده است، فردی می گوید: « ولش کن… بسشه…»

۳-شهید حسین اجاقی

شهید حسین اجاقی، ۳۱ ساله بود که توسط یکی از اغتشاشگران به شهادت رسید.

حسین اجاقی اینگونه به شهادت رسید؛ « فرو کردن چاقو در قلب»

در حالی که این شهید در گوشه ای ایستاده بود، یکی از اغتشاشگران چاقوی خود را واردِ سینه این شهید کرده بود.

۴-شهید سید عباس فاطمیه

شهید سید عباس فاطمیه

شهید سید عباس فاطمیه یکی دیگر از مدافعان امنیتی بود که توسط اغتشاشگران به شهادت رسید. این شهید کشاورزی بود، وی پس از مجروح شدن توسط اغتشاشگران، ۳ روز در کما به سر برد و سرانجام به فیض شهادت نائل آمد.

سخنان دختر این شهید در دیدار با سردار شهسواری:

«سردار پدرم مهربان ترین بابای دنیا بود ، سردار پدرم مثل کوه برای ما بود ، سردار پدرم بهترین بهترین ها بود … سردار پدرم به من خیلی علاقه داشت، ولی وابسته نبود و الا نمی رفت، عاشق بود، عاشق خدایی بود، سردار، بابا رفت که من در شام غریبان بنشینم تا بزم دیگران روشن بماند.»

۵- شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده

دانیال رضا زاده و حسین زینال زاده

شهیدان حسین زینال زاده و دانیال رضازاده، ۲۶ آبان توسط یکی از اغتشاشگران به شهادت رسیدند

این اغتشاشگر، حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر، گردن و بدن و سپس دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.

یکی از شاهدان عینی روز حادثه را اینچنین روایت می‌کند: «آن روز دیدم که متهم روی بدن یکی از شهدای خیابان حرعاملی نشسته و به شدت در حال ضربه زدن با چاقو به این جوان است و مردم وحشت زده در حال داد و فریاد ناشی از ترس هستند.»

تصویر چاقویی که به وسیله آن دو جوان به شهادت رسیدند را ببینید:

قاتل شهیدان دانیال رضا زاده و حسین زینال زاده

فیلم لحظه به شهادت رسیدن این دو شهید توسط یکی از اغتشاشگران:


بیشتربخوانید


این نکته قابل تامل است؛ قاتل شهیدان رضازاده و زینال زاده در اعترافاتش می گوید: تحت تاثیر سلبریتی ها بودم…

گفتنی است برخی از سلبریتی ها و رسانه های فارسی زبان با مجازات قاتلانِ شهدا مخالفت می کنند، به عنوان مثال مجازات قاتلی که دو جوان را با ضربات چاقو به شهادت رسانده بود را قانونی نمی دانند.

یکی از شاهدانِ صحنه شهادت حسین زینال زاده و دانیال رضازاده در دادگاهِ محاکمه قاتلان، گفته بود: من ۲ دختر دارم. از آن روز به بعد دخترانم شب‌ها کابوس می‌بینند و هنگامی که من بیرون از خانه هستم مدام با من تماس می‌گیرند و اظهار نگرانی می‌کنند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا