وبگردی

آشکار شخصیت با شکل مشت دست

تست‌های شخصیتی ابزاری فوق‌العاده برای شناخت خودمان، علایق، ترجیحات، نحوه فکر کردن، سنجش هوش هیجانی و همچنین سطح IQ ما هستند. این تست‌ها طراحی شده‌اند تا ویژگی‌های شخصیتی عمیق و پنهانی را که ما اغلب در طول سال‌ها از زمان تولدمان سرکوب می‌کنیم، آشکار کند.

آیا می‌دانستید مشت شما ویژگی‌های شخصیتی شما را آشکار می‌کند؟ مشت شما، درست مانند شکل لب‌ها، طول انگشتان، بازوها، وضعیت خوابیدن، شکل بینی، وضعیت نشستن و … می‌تواند ویژگی‌های شخصیتی پنهان شما را آشکار کند.

تیپ شخصیتی مشت A

مشت A

شما ذاتا یک رهبر هستید. حتی اگر از درون عصبی یا سردرگم باشید، بازهم قدرت خودتان را نشان می‌دهید. شما بسیار با اراده هستید و برای رسیدن به اهدافتان تمام تلاشتان را می‌کنید. شما با استعداد هستید و دوست دارید در محل کارتان یا هر کاری که انجام می‌دهید با دیگران فرق داشته باشید. شما عاشق جستجو و یادگیری چیز‌ها یا مکان‌های جدید هستید. هوش بالایی دارید. شما مهارت بالایی در کمک کردن و مشاوره دادن، دارید و اطرافیانتان معمولا از شما مشاوره می‌گیرند. شما هم مهربان هستید و هم سخاوتمند. از بی عدالتی متنفرید و دوست دارید به دیگران کمک کنید. گاهی اوقات مهربانی بیش از حد شما باعث می‌شود که مردم از شما سوء استفاده کنند. شما فردی اجتماعی هستید که در روابط خودتان معمولا مهربان و آرام هستید. شما شنونده خوبی هستید و تمام تلاشتان را می‌کنید که اجازه ندهید شرایط بیرونی، آرامش درونی شما را خراب کند.

تیپ شخصیتی مشت B

مشت B

شما فردی فوق العاده خلاق هستید و عزت نفس بالا و شخصیت جذابی دارید. طرز فکر و مهارت‌های ارتباطی شما بی نظیر است. شما همیشه در مرکز توجه هستید. همه به دلیل صداقت و هوشتان شما را تحسین می‌کنند و شما از این ویژگی هایتان لذت می‌برید. مغرور نیستید، اما اعتماد به نفس بالایی دارید ورفتار خودتان را قبول دارید. شما در مورد آنچه که باید بگویید یا انجام دهید روراست هستید. از قرار گرفتن در مکان‌های عمومی لذت می‌برید. خودکفا هستید. صادق و رو راست بودن گاهی باعث پیشترفت شما می‌شود و گاهی اوقات شما را به دردسر می‌اندازد که منجر می‌شود مردم در مقابلتان جبهه بگیرند. دوست ندارید برای مدت طولانی یک زندگی روتین داشته باشید. شما قدرت بیان بالایی دارید و یک افسونگر هستید. با این حال، هر چقدر هم که به دیگران کمک کنید، باز هم از شما توقع دارند. شما دوست دارید دیگران به شما و احساساتتان احترام بگذارند.

تیپ شخصیتی مشت C

مشت c

شما یک هستید. شما عاشق حریم خصوصی و منطقه امن خودتان هستید و دوست دارید افکار یا احساساتتان را برای خودتان نگه دارید. شما فوق العاده خلاق هستید و همه عاشق ایده‌های منحصر به فرد و متفاوت شما هستند. شما فقط با افرادی ارتباط برقرار می‌کنید که شبیه شما هستند و برای یک رابطه صادقانه ارزش قائل هستند. بسیار دلسوز هستید و احساس همدلی بالایی دارید. معمولا کم صحبت می‌کنید و بیشتر گوش می‌دهید. شما نمی‌توانید در کنار افرادی که خیلی بلند یا گستاخانه صحبت می‌کنند بایستید. شما از افرادی که بیش از حد به خودشان افتخار می‌کنند و مغرور هستند، خوشتان نمی‌آید. شما از جلب توجه و شایعه پراکنی بیزارید. همه در برخورد اول شما را خجالتی و محجوب می‌بینند، اما اگر جفت خودتان را پیدا کنید می‌توانید به همه نشان دهید که کاملا جسور هستید. شما نسبت به کار، روابط، دوستان و خانواده خود بسیار حساس هستید. اگرچه با افرادی که نمی‌شناسید کاملا سرد برخورد می‌کنید، اما در روابط خصوصی خودتان بسیار بامزه و جذاب هستید. شما در هر شرایطی نگرش خودتان را حفظ می‌کنید. شما می‌توانید عشق، زیبایی و هماهنگی را در هر چیزی که به آن نگاه می‌کنید، ببینید.

منبع :طلا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا