وبگردی

این قسمت از پرداختی سپاهی‌ها در فیش حقوقی‌شان ثبت نمی‌شود

دوست شهید مدافع‌حرم «قدیر سرلک» درباره ویژگی‌های اخلاقی دوستش اینچنین روایت کرده است:

خدمت به مردم و دستگیری‌کردن از آن‌ها از ویژگی‌های بارز این شهید بود. بنده با یک صندوق خیریه در محله رضویه همکاری می‌کردم، به خاطر همین قدیر خیلی وقت‌ها پیش ما می‌آمد و برخی افراد را برای گرفتن وام به ما معرفی می‌کرد.

البته گاهی پیش می‌آمد که معرف‌های او از نظر پرداخت اقساط دچار مشکل شده و اقساط را پرداخت نمی‌کردند؛ لذا خود قدیر به عهده می‌گرفت و اقساط آن‌ها را پرداخت می‌کرد.

یک روز به او گفتم: قدیر! مگر تو چقدر درآمد داری که این‌ها را هم خودت پرداخت می‌کنی؟ (با توجه به اینکه قبلاً هم برایم تعریف کرده بود که جا‌های دیگر هم ضامن شده، قسط نداده بودند و از حقوقش کم می‌کردند) خندید و گفت: اتفاقاً چند روز پیش یکی از رفقا می‌گفت که شما پاسدار‌ها حقوق‌های خوبی دریافت می‌کنید. به او گفتم که این طور نیست! دیدم باور نمی‌کند، فیش حقوقی‌ام را نشانش دادم.

باز باور نکرد و گفت: شما یک مبلغی را می‌گیرید که در فیش حقوقی ثبت نمی‌کنند؛ من هم گفتم بله، شما درست می‌گویید! یک چیزی ما در حقوقمان داریم که در فیش قید نمی‌شود، آن هم برکت است؛ حقوق ما پربرکت است و خدا را شکر با همان دریافتی کم نیز زندگی‌مان می‌چرخد.

شهید قدیر سرلک

پاسدار شهید قدیر سرلک متولد ۱۳ شهریورماه سال ۱۳۶۳ فرمانده گردان امام حسین (ع) سپاه ناحیه شهید محلاتی تهران و از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) است که به صورت داوطلبانه به سوریه رفت و در ۱۳ آبان‌ماه سال ۱۳۹۴ در نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش در تل اذان در حومه حلب به فیض شهادت نائل آمد. داوود سرلک برادر شهید قدیر سرلک نیز در فتنه ۱۳۸۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا