وبگردی

وحشت مردم از صف کشیدن موجوداتی عجیب در ساحل

تصویر عجیب و ترسناک پیکره‌هایی در ساحل، چون بیگانگانی که انگار از دریا بیرون آمده‌اند، موجی از ترس و شایعه در فضای مجازی به راه انداخت.

اما این تصاویر ترسناک ربطی به هیولا یا بیگانگان فضایی نداشت. آن‌ها چند بوته آلوئه ورا هستند که به عمد وارونه در ساحل قرار داده شده‌اند.

یان ورستر اهل کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی فردی است که این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کرد. او درباره هیاهویی که به پا شد، می‌گوید: «من از واکنش‌ها شگفت‌زده شدم. فکر نمی‌کردم که این تصاویر این اندازه جدی گرفته شود. بسیاری از مردم از هیولا‌های به ظاهر بیگانه‌ای می‌گفتند که مثل فیلم «آرواره‌ها» باعث شده بود از داخل آب رفتن بترسند.»

آلوئه‌ورا گیاهی بدون ساقه یا با ساقه‌ای بسیار کوتاه است. این گیاه ۶۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر رشد می‌کند و از طریق پاگیاه تکثیر می‌شود. آلوئه از دسته گیاهان گوشتی است که نوع خاصی فتوسنتز دارد که از تبخیر آب گیاه جلوگیری می‌کند.

در گیاه‌شناسی، گیاهان گوشتی (Succulent plants) که به آن‌ها گیاهان آب‌دار، ساکولنت‌ها و گیاهان شیره‌دار نیز گفته می‌شود، گیاهانی هستند که قسمت‌هایی از آن‌ها ضخیم، گوشتی و محکم شده‌است تا بتوانند در اقلیم خشک یا شرایط بد خاک، آب را در خود نگه دارند.

گیاهان گوشتی

این مزرعه‌دار ۶۲ ساله در توضیح کارش می‌گوید: «من این گیاهان به شکل هیولا به تصویر کشیدم، اما در واقع ما هیولا‌هایی هستیم که جهان آن‌ها را تسخیر کرده‌ایم.»

منبع : خبر آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا